Resultats de la cerca
Internet segura de tu a tu
Implantar el peer mentoring (formació entre iguals), on joves de 3r d’ESO són formats per assessorar als seus companys més joves. Mossos d'Esquadra.
EL PORT COMERCIAL
A bord del llagut Far de Formentera, l'alumnat coneixerà una ciutat dins d'una altra ciutat: el Port de Barcelona, i també els vaixells, les mercaderies i els oficis que s'hi desenvolupen.
El conte de la lletera
Les cançons i la participació. Espectacle molt interactiu.Descobreix Vidrà
Gimcana amb codis QR al voltant del poble de Vidrà.
Els Volcans De La Garrotxa. Parc Natural Zona Volcànica
Matinal: excursió a un dels volcans. Identificació de material i formació del con.MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Missatges de sal
Activitat sobre el món de la sal
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.Una època d’invents i descobriments | Museu del Renaixement
Activitat per conèixer el Renaixement més enllà de l’art, explorant invents, descobriments geogràfics i els nous coneixements d’aquesta època clau de la història.
Física i química, per a una conducció segura
Indagant: factors d'una conducció segura
"Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.