Resultats de la cerca
Biased brains
Aprendre desde la neurociència a ser crítics amb els nostres biaixos i lluitar contra les injustícies! NOVETAT! Si ets de Barcelona ciutat, sol·licita el taller per 3r d’ESO GRATIS!
MIRA, TOCA I ESCOLTA (Museu Deu)
Introducció a la col·lecció d’escultura.
Visita guiada al NEAN Parc Prehistòric de Capellades
El NEAN Parc Prehistòric de Capellades és un espai educatiu on l’alumnat pot descobrir com vivien els nostres avantpassats a la prehistòria, amb tallers i visites a un jaciment real.
Jornada de Portes Obertes PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.
Musicontes
Els Musicontes d'en Marcel són un recull de contes tradicionals adaptats així com d'altres més desconeguts, adreçats als més menuts, de P1 a P5. Diversió, música, aventures, moviment, emocions, màgia.
Jacint Verdaguer. Rondalles i poemes
Espectacles per fer sentir la poesia i els clàssics a infants i joves
Taller: Maquetes 3D
Fem maquetes en 3D i a partir de l’experimentació, la creativitat i l’època de l’any utlitzant la llengua anglesaSonda atmosfèrica - explora les primeres capes de l'atmosfera
Com varia la temperatura amb l'altitud? i la pressió? Explorarem com és l'atmosfera amb un globus sonda que s'aixecarà més de 50 metres i ens enviarà dades i imatges del seu entorn en directe!
MÓN SANT BENET: Els tastaolletes
Experiments a la cuina
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.