Resultats de la cerca
Creactivity
Crear, experimentar i innovar
El camí de la caca
D’on creus que ve la caca? Què era abans de ser caca? Quins òrgans del nostre cos participen en el procés digestiu?
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
PAUL AND THE FLOWERS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’hi establirà una especial relació.
A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.L'estratègia ho és tot
L’activitat consisteix a resoldre cinc reptes d’estratègia diferents en grup que posen a prova l’enginy dels alumnes.. No tot és blanc o negre.
Invents científics
Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
Live worksheets. Fitxes interactives
Exercicis interactius de diferents continguts educatius i diferents nivells i idiomes per compartir amb els infants i alumnes.
LA GEOLOGIA DEL MASIS
Pujarem al punt més elevat del Tarragonès, el cim de Caro a 1.442 metres d'altura. Durant la sortida explicarem la creació de les muntanyes, l'evolució, les espècies rupícoles i tots aquells accidents
ESCOLARS - Àneu (3 dies - 2 nits)
Gaudeix d'una estada de 3 dies i 2 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24h
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.