Resultats de la cerca
Petjada hídrica
Sabíeu que tot allò que comprem, mengem o vestim necessita aigua per fabricar-se? Tot aquest volum d’aigua l’anomenem “Petjada hídrica”.
Apertix, competició de robòtica lliure
Competició de robòtica educativa oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
Univers Gaudí amb Park Güell
La visita dinamitzada a G Experiència i el Park Güell vol donar a conèixer Gaudí d'una forma innovadora, mitjançant una activitat educativa-cultural adaptada les competències de cada nivell.
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.DE ROCA I DE MAR
Sortida matinal per a gaudir de la muntanya de Montjuic i aprendre conceptes relacionats amb el medi natural; la tecnologia i l'ús de la muntanya; les llengües o l'oci en el medi natural.
El Manipulator - taller sobre fake news i desinformació
El joc de la desinformació i les fake news, acompanyat d'un taller per aprendre i reflexionar sobre aquesta problemàtica
Centre Històric de Cardona
Itinerari guiat interpretatiu pel centre històric de Cardona (Bé Cultural d’Interès Nacional), una vila als peus del Castell.
Clik. Jocs per descobrir la ciència - Espai Singular
A través del joc i l'observació, els més petits s'ho passaran d'allò més bé fent descobriments científics.
LA CASETA COSSETANA
Un conte per apropar-nos al món dels ibers i aprendre amb una metodologia adaptada als infants.
La tardor i el Bastó a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. mitjançant una gincana esbrinarem els fruits, plantes silvestres, Arbres i fules diverses de la tardor.
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.