Resultats de la cerca
LA CASTANYERA I LA TARDOR
Activitat per treballar la cohesió de grup i el treball en equip. La Castanyera ens guiarà per a resoldre tots junts un enigma. Per infantil, és el Marrameu Torracasatanyes qui ens guia l'activitat.
Aigua per a tot i per a tothom
L' activitat telemàtica "Aigua per a tot i per a tothom" vol donar a conèixer el cicle de l'aigua tot vinculant-ne el cicle natural i el cicle urbà.
Visita dinamitzada: Joc de Farinons
El motor del joc són els farinons, uns petits follets que viuen a la farinera, perquè els hi encanta el pa. Són molt entremaliats i força bromistes, ja ho descobrireu!!!
Visita el Museu de Cera de Barcelona
El Nou Museu de Cera de Barcelona, renovat integralment el 2020, ofereix als seus visitants més de 150 figures distribuides en 28 escenografies diferents; una experiència moderna i innovadora!
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysFred, fred
Experiències que et deixaran glaçat
Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.CONTES QUE SONEN
Espectacle que combina contes tradicionals amb cantarelles, ambientats amb elements plàstics i personatges reals, amb la música en directeFABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.
Base Antàrtica. Testimoni d'una recerca pionera
Visita comentada a la Base Antàrtica
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.