Resultats de la cerca
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.Sortida guiada en caiac a les illes Medes
Combinació perfecta d'esport, mar i aventura! Descobrirem racons del litoral inaccessibles per altres mitjans.
LA RUTA DE LA CERÀMICA (Museu Deu)
Explicació de forma lúdica i didàctica de la història de la ceràmica al Vendrell.
VEUS SILENCIADES. Esclavitud al s. XIX, racisme al s. XXI
Vivim en una societat racista? En quin moment i per quina raó sorgeix el racisme? Catalunya ha estat un país colonialista i esclavista? En aquesta activitat trobareu respostes i més preguntes.
El càncer en imatges
El càncer a través de ressonàncies i radiografies
ENDINSA'T AL VELL MARÍ
Activitat destinada per a primària cicle superior.
Plàstic. Genial o pervers?
Visita per a grups escolars a l’exposició
STEAM: El sentit comú de les matemàtiques
Cada dia i a tothora, des que ens llevem fins que ens n’anem a dormir, les matemàtiques són al nostre voltant. Més enllà de les fórmules, la seva funció és facilitar-nos la vida de cada dia.
Imaginaris en moviment. Coeducació audiovisual per a professorat de primària
Un taller per aportar eines i estratègies per a dur a terme activitats educatives centrades en el treball amb imatges i audiovisuals
ESPAIS DE LA BATALLA DE L'EBRE.
La Guerra Descivil Espanyola, en la seva Batalla més cruel, la de l’Ebre, va significar la destrucció total de determinades viles. Una d’aquestes va ser Corbera d’Ebre.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.