Reinventar la mirada. Una introducció a la coeducació audiovisual | Primària
Un taller participatiu per a AFAs, mínim 6 persones.
Què significa que als anuncis només les nenes juguin a nines i vagin vestides de rosa? Per què les publicitats de cotxes de joguina encara es fan amb colors foscos, veus masculines i sobretot hi apareixen nens? Estan prou representades les diversitats en l’audiovisual que veuen els infants? En aquesta sessió es proposa qüestionar la recepció audiovisual automatitzada per a fomentar una mirada activa i una actitud responsable en la nostra relació, individual i col·lectiva, amb el món de les imatges.
Què treballem:
- Identificar el paper de l’audiovisual en la configuració de les identitats des de la infància.
- Desenvolupar una mirada activa i crítica cap als missatges que transmeten els mitjans audiovisuals.
- Conèixer els mecanismes de construcció dels personatges de les pel·lícules i la participació en la configuració d’arquetips.
Què treballem:
- Identificar el paper de l’audiovisual en la configuració de les identitats des de la infància.
- Desenvolupar una mirada activa i crítica cap als missatges que transmeten els mitjans audiovisuals.
- Conèixer els mecanismes de construcció dels personatges de les pel·lícules i la participació en la configuració d’arquetips.
Última actualització: 30/06/21
ACTIVITATS DESTACADES
