Resultats de la cerca
Serrallonga i el fet bandoler
Camí de La Sala, casa natal del més gran dels bandolers, descobrireu com el context històric de l'època, va ser clau per al sorgiment del bandolerisme. En arribar a la casa, us explicarem la llegenda.
Curs de facilitació en el món educatiu
Un curs que et dona eines per a la gestió emocional i per posar atenció als conflictes i a les dinàmiques de discriminació, dins del món educatiu.
Invisible! El misteri de les aigües subterrànies
Visita dinamitzada
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Visita guiada escolar Montblanc Medieval 1
El ric patrimoni medieval de Montblanc converteix el poble en l’espai idoni perquè els infants viatgin en el temps i descobreixin els principals conceptes de l’edat mitjana,
La Sandàlia de Pitágoras (Barcelona)
Entre les matemàtiques i la música
MÓN SANT BENET: Fenòmens a la carta
Experiències científiques creatives per resoldre problemàtiques alimentàries
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
Visita comentada a l'edifici de CaixaForum Girona
La Fontana d'Or: testimoni de la història
La Laura i en Joan en una recerca molt espacial (astronomia)
Recordem la composició del Sistema Solar i descobrim com s'estudiava el cel abans i avui dia. Fabriquem un telescopi i utilitzem el luxímetre per descobrir nous planetes.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.