Resultats de la cerca
Som dins d'un volcà
Taller en què els infants es posen a la pell dels experts en vulcanologia per resoldre un repte: som dins un volcà? A través d’un treball de camp i al laboratori, s’aconsegueix resoldre les hipòtesis.
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller la Gelatina i el soroll misteriós
Us proposem una experiència immersiva amb vaques i altres animals de granja, amb continguts creats i adaptats per cicle infantil. Aprendrem d'una forma divertida, emocional i sobretot interactiva.
Corre Trufa!
Arriba el nou espectacle de la cia Pentina el Gat 100% musica en directe. Un espectacle divertit que fa gaudir a nens, nenes i públic familiar.
Bit a bit. Arquitectes digitals (Barcelona)
Del modernisme a l'arquitectura col·laborativa
MÓN SANT BENET: Experiència Medieval
Visita medieval guiada
Visita el CIVRM des de l'aula!
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.
PICTOART (Museu Deu)
Els alumnes es convertiran en col·leccionistes d’obres d’art i han d’aconseguir el màxim de peces possibles.
Del pla a l'espai
Formes que no acaben mai
La vegetació singular del parc de Torreblanca
L'activitat dona a conèixer la biodiversitat del parc de Torreblanca.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.