Resultats de la cerca
La Borda de Ritort
Allotjament de turisme rural situat al poble de Sort ideal per escoles i per famílies. Activitats tot l'any.
La història de l'aigua
Museu únic a Catalunya on es pot veure com encara, a dia d'avui, s'utilitzen els pous i les mines per a l'abastament d'una població.
Fem vitralls modernistes
Taller modernista basat en la realització d'un petit vitrall a partir de material adaptat a l'edat.El vulcanisme a la Garrotxa
Activitat per a conèixer la història geològica de la zona volcànica de la Garrotxa i reconstruir el procés de formació del volcà de la Pomareda a través de l'estudi d'un aflorament volcànic.
Sonda estratosfèrica - Disseny, construcció i llançament!
Dissenyareu, construireu i enviareu la vostra sonda estratosfèrica a l'espai a una alçada de 30 km. Fareu fotografies increïbles, seguint els mateixos procediments d'enginyeria que la NASA!
ESCOLARS NEU - Iceberg (4 dies - 3 nits)
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24
Visita el CIVRM des de l'aula!
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.
Carrera solidària - Kilòmetres de solidaritat
Un projecte d'educació i de mobilització escolar en forma de carrera solidària per alumnes d’infantil fins a batxillerat. Conté diferents propostes didàctiques adaptades a cada etapa.
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockMostrant 1-10 de 2.263 elements.