Resultats de la cerca
Ecoparc de la Zona Franca (Barcelona)
L'Ecoparc de Barcelona duu a terme un procés de pretractament per als residus provinents de la fracció; resta recollida amb el contenidor gris.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller la Gelatina i el soroll misteriós
Us proposem una experiència immersiva amb vaques i altres animals de granja, amb continguts creats i adaptats per cicle infantil. Aprendrem d'una forma divertida, emocional i sobretot interactiva.
Vet aquí el rock (Tarragona)
Bateria, ritmes i contes
A les teves mans! Dels oficis tradicionals a l'economia circular
A través d'aquesta activitat coneixerem els oficis d’ahir i pensarem com poden contribuir a l’economia circular de demà.
En què consisteix l'alimentació sostenible?
L'alumnat descobrirà l'alimentació sostenible, els seus principis i com adoptar-la, per elaborar després un menú que reflecteixi aquests valors.
Eines i foc al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Descobrirem quines són les eines que feien servir les persones de fa més de 7000 anys i també quines tècniques utilitzaven per encendre el foc.
Plàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.
NO EMBRUTEM EL NOSTRE MAR
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
TALLER DE PERCUSSIÓ AMB EL CAJÓN
Taller molt dinàmic en el que descobrirem com sona i com es toca el Cajón. Aprendrem a col·locar el cos i mans correctament, coordinarem, ens sincronitzarem els uns amb els altres, i a tocaaaar!!!
Mostrant 1-10 de 2.177 elements.