Resultats de la cerca
Casa museu Can Font
Joc de pistes i taller d'havaneres
Prevenció d'accidents. No et frenis la vida. MIFAS
Acció de sensibilització per a la prevenció d’accidents de trànsit. El nostre objectiu és sensibilitzar els més joves sobre els comportaments responsables quan condueixen un vehicle motor.
LA NAVEGACIÓ: INTRODUCCIÓ A LA CARTA NÀUTICA
En aquesta activitat, l'alumnat aprendrà a orientar-se amb l'ús de la carta nàutica i l'aplicació de coneixements matemàtics.
PINTURA SOBRE CERÀMICA AL POBLE ESPANYOL
Coneixerem l'ofici del terrissaire, veurem què és i com es treballa el torn i pintarem a mà una peça que ens endurem a casa!
LaborEUSS: Orientació preuniversitària, enginyeries industrials
L'EUSS organitza activitats d'orientació preuniversitària per batxillerat i CFGS amb l'objectiu d'apropar l'alumnat al món de l'enginyeria i ajudar-lo en l'elecció dels estudis universitaris.
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.Taller de disseny d’experiments
De la mà de dos científics experimentats veurem alguns exemples pràctics d'experiments en diferents camps de recerca i coneixerem com s’estructura un veritable treball d'investigació.
Premis ADR a les millors propostes de mediació i resolució de conflictes
El Departament de Justícia ha obert la convocatòria dels Premis ADR Justícia 2021 a les millors iniciatives en mediació i resolució extrajudicial de conflictes.
La misteriosa Llum
Voleu descobrir la llegenda de la Llum?
World's Largest Lesson: recursos per entendre els ODS
World’s Largest Lesson és una iniciativa educativa global que ofereix recursos gratuïts per ensenyar els ODS a infants i joves a través de vídeos i material interactiu.
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.