Resultats de la cerca
Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.
Portes Obertes a les Universitats 2025-2026
Recull de totes les Jornades de Portes Obertes de les Universitats de Catalunya pel curs vinent 2025-2026
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.Cromatografia: separant els pigments
Ens iniciarem en aquesta tècnica, molt habitual al laboratori, que permet separar tota mena de mescles en els seus components.
Colònies escolars escola de mar a Palamós
A la nostra casa de Mas Gorgoll, ens endisem amb la mar i el món que l´envolta: els peixos, el fons marí, els pescadors, els vaixells de pesca...
Viu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
Creactivity
Crear, experimentar i innovar
El titanosaure i els seus amics
Activitat on, a través d’un conte, coneixerem el Titanosaure i d’altres espècies. Tot això amb dinàmiques molt divertides on els nens són els protagonistes. Descobrirem què és això de ser paleontòleg.Llepa't els dits amb la història
Visita dinamitzada per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història, des de la prehistòria fins a època medieval, on el menjar és el fil conductor.
Premis ADR a les millors propostes de mediació i resolució de conflictes
El Departament de Justícia ha obert la convocatòria dels Premis ADR Justícia 2021 a les millors iniciatives en mediació i resolució extrajudicial de conflictes.
Mostrant 1-10 de 2.265 elements.