Resultats de la cerca
Taller "El proper" pastisseria educativa
Descobrint sabors, textures i aromes. Taller de sensibilització per infants, famílies i/o centres educatius per explorar sabors, textures i aromes amb els ulls tancats.
LA CASTANYERA I LA TARDOR
Activitat per treballar la cohesió de grup i el treball en equip. La Castanyera ens guiarà per a resoldre tots junts un enigma. Per infantil, és el Marrameu Torracasatanyes qui ens guia l'activitat.
Descobreix Vidrà
Gimcana amb codis QR al voltant del poble de Vidrà.
BENESTAR I COHESIÓ DE L'EQUIP DOCENT i EQUIP DIRECTIU_ Mètode Bridge®. Bonificable per Fundae. 5h.
Curs pràctic i vivencial amb eines per millorar la salud relacional dels equips docents i augmentar el seu benestar personal i efectivitat grupal. 5h.
TAST DIRIGIT DE MEL
PROVA I DEGUSTA, DESCOBREIX LA TEVA MEL PREFERIDA!
PICTOART (Museu Deu)
Els alumnes es convertiran en col·leccionistes d’obres d’art i han d’aconseguir el màxim de peces possibles.
Talller d´Hort a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Treball del cicle tancat entre l´agricultura i la ramaderia. Treball de pagesos llaurant,adobant, sembrant les llavors i regant la pantació. Tastet de l´hort.
Visita comentada a “Rubens i el seu taller”
Les claus de la producció de Rubens
Premis Treballs de Recerca - Premis Generals
Premis als treballs de Recerca de caràcter general.
Descobrim l'Agricultura de Muntanya
Coneixerem els arbres fruiters propis d’una masia de muntanya i utilitzarem els seus fruits en receptes senzilles.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.