Resultats de la cerca
Els caçadors del cel, els rapinyaires
Activitat pensada per conèixer les aus rapinyaires, és a dir, els ocells que cacen la presa des de l'aire per alimentar-se.
Orientació a Can Pidelaserra
Mijançant un mapa caldrà localitzar tipus d´arbres, esbrinar els rastres, identificar cultius, seleccionar plantes, tot amb el propòsit d´aconseguir la passejada en carro que tant us agrada
Galopa amb els cavallets
Com es porta un cavallet? I amb quins passos es mou? Descobriu el ball de cavallets en un taller en què galopareu de valent i us sentireu com autèntics genets.
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Programes en línia per crear infografies extraordinàries i molt més
Diferents webs gratuïtes per crear infografies dinàmiques, espectaculars i personalitzades en pocs minuts.
Micràrium.
Passió pel que és diminut
Física i química per a una conducció segura
Indagant: factors d'una conducció segura
Patufet, on ets?
Una aproximació a l’agricultura per als més petits.
Descobreix l'origen de la vinya!
Un passeig en un entorn privilegiat de vinyes i oliveres per conèixer les darreres investigacions efectuades al bressol de la vitivinicultura al Penedès, de la mà d’un dels arqueòlegs de l’equip d’invVia ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.Mostrant 1-10 de 2.271 elements.