Resultats de la cerca
La petjada ecològica dels aliments: Cap a una alimentació de temporada i proximitat!
Taller sobre la petjada ecològica els aliments i la sostenibilitat, en què es mostra la importància dels aliments de temporada i proximitat.
Escapades per escoles i instituts a Espot
Espot és una estació familiar i tranquil·la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
LaborEUSS: Orientació preuniversitària, enginyeries industrials
L'EUSS organitza activitats d'orientació preuniversitària per batxillerat i CFGS amb l'objectiu d'apropar l'alumnat al món de l'enginyeria i ajudar-lo en l'elecció dels estudis universitaris.
Les fronteres del coneixement
Cap a la recerca més pionera. Visita comentada
Jocs tradicionals: A QUÈ JUGUEM?... i a què jugaven les nostres àvies i avis?
Omplim fins a 500 m² amb més de 30 jocs tradicionals, alguns d'ells a escala gegant, construïts de forma artesana emprant la fusta com a material respectuós i reciclat per a jugar.
Sortida astronomia
Sortida per fer un autèntic viatge a l’espai
Una altra carta als Reis
Que es realment important? Que podem demanar als Reis? NadalCoet d’aigua i càpsules de reentrada - una experiència aeroespacial
Us proposem dissenyar i construir un coet d’aiga amb paracaigudes i aletes estabilitzadores que se’enlairarà més de 20 metres. Haureu de protegir un viatger molt especial… un ou de gallina!
Visita-taller: EI3 - CONNEXIONS
Per mitjà de l’art podem fer volar la nostra imaginació sense aixecar els peus de terra!
Pintem sense colors
L'activitat consta d'una visita guiada al Museu d'Art de Girona per descobrir els diferents pigments i les tècniques artístiques, per anar després al taller on farem les nostres pròpies pintures.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.