Resultats de la cerca
II. Qui vivia al castell del Catllar?
Coneixerem com era un castell i qui en feia ús.
En què consisteix l'alimentació sostenible?
L'alumnat descobrirà l'alimentació sostenible, els seus principis i com adoptar-la, per elaborar després un menú que reflecteixi aquests valors.
El primer orgull és una revolta
Programa de curtmetratges sobre la diversitat afectiva i sexual
EL CEL I LA TERRA
Ens aproximen a l’origen de la tradició del Nadal i els reis. Davant d’un frontal romànic, les figures dels personatges protagonistes prenen vida.
Olimpíada Química de Catalunya
El Il·lustre Col·legi Oficial de Químics de Catalunya i l’Associació de Químics de Catalunya, convoquen enguany la 35a Edició de l' Olimpíada Química de Catalunya
El despertar d'una bombeta
Activitat per conèixer d’on ve l’electricitat d’una manera dinàmica i divertida per a alumnes d'infantil
Física i química, per a una conducció segura
Indagant: factors d'una conducció segura
De tots els colors, de totes les formes. Protagonistes diverses
Descobrim les connotacions que s'amaguen darrere els colors i les formes.
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.Rutes de coneixença de l’entorn escolar
Dissenyem itineraris didàctics per explorar els voltants de l'escola, integrant-los als projectes de classe per aprendre a l'exterior de manera pràctica i divertida.
Mostrant 1-10 de 2.122 elements.