Resultats de la cerca
COLÒNIES EN ANGLÈS DURANT EL CURS ESCOLAR
Colònies escolars d’anglès enmig de les Guilleries. Durant les colònies gaudirem d’una experiència inoblidable amb moltíssimes activitats lúdico-esportives.Les ulleres liles. Repensar el llenguatge audiovisual
Aprenem a identificar els elements que conformen el llenguatge audiovisual des d'una perspectiva de gènere.MOU-TE! TALLER DE DANSA COGNITIVA PER INFANTS
Taller de dansa cognitiva per infants on podran explorar i coneixer la dansa i el movimient des d'una perspectiva diferent a la dansa tècnica.CONCURS FOTOGRÀFIC "Expressar-se amb imatges"
Activitat d'Educació Emocional per "observar-se a un/a mateix/a, escoltar-se, sentir les emocions, expressar-les, comunicar-se, compartir, cooperar,... per cohesionar el grup"Sentir, pensar... Interpretar! (Barcelona)
Jocs i tècniques teatrals per produir ideesTARRAGONA ROMANA. La ciutat i les persones de fa 2000 anys
Les nostres activitats no son una simple exposició sobre els monuments; les nostres explicacions van més enllà, revivint amb passió com era la ciutat de Tàrraco i coneixent els seus habitants.Anàlisi química de l’aigua
Aquesta activitat permet una aproximació a diferents tècniques d’anàlisi química d’aigües: colorimetries, volumetries, la utilització de diferents kits o aparells d’anàlisi, entre d’altres.Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
Reciclar és la R més coneguda, però Reduir i Reutilitzar són clau per minimitzar residus. En aquesta activitat, descobrirem com aplicar aquestes dues R per a un impacte ambiental més gran.La mosqueta - Recursos per Educació Especial
Conjunt de recursos destinats a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.El bosc encantat: éssers màgics
Tots i totes hem sentit històries i llegendes d’éssers màgics que viuen i cuiden dels boscos i la natura. Són molt tímids i haurem de passar un seguit de proves, perquè es puguin refiar de nosaltres.Mostrant 1-10 de 1.979 elements.