Recursos online
Wordwall. Crea contingut interactiu per educació
Crea activitats interactives i imprimibles per treballar continguts de classe gràcies a la plataforma Wordwall.
Tira el dau i dibuixa!
Fitxes imprimibles amb jocs d'art: tira el dau i dibuixa la part de la figura que toca! Us divertireu molt dibuixant monstres, castells, picassos i molts mes!
Ciencies Naturals de Primaria
Llistat de vídeos amb els continguts de ciències naturals de primària
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Fitxes de matemàtiques P5-1r
Fitxes imprimibles amb exercicis de matemàtiques adaptats per a P5 i 1r de primària, originals i variats: Sudokus, circuits, geometria i jocs de numeració!
Un viatge apassionant
“Un viatge apassionant” joc de pistes per descobrir de Sant Pere de Casserres. Gaudireu d’un lloc d’història, màgia i únic. Gràcies a 10 enigmes fareu un recorregut pel joc, convertits en un monjo.
Col·lecció online del Museu d'Història de Catalunya
Descobreix la història de Catalunya a través de la col·lecció online del Museu d'Història de Catalunya.
Préstec virtual de llibres
Servei del Sistema de Lectura Pública de Catalunya que fa possible el préstec de continguts digitals a tots els usuaris amb carnet de les biblioteques públiques catalanes.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Enciclopèdia Virtual dels vertebrats Espanyols
Portal d'informació en línia sobre la història natural dels vertebrats espanyols.
Mostrant 1-10 de 238 elements.