Recursos online
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Code.org - Aprèn programació
Web on trobareu un munt de recursos diferents per aprendre programació. Vídeos, tutorials, jocs, reptes...
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
The Dad Lab
Sergei, un pare londinenc a temps complet de dos nens Alex i Max comparteix tots els seus experiments, jocs creatius, joguines educatives,… que els hi prepara i en els quals ells són els protagonistes
Concerts, Òpera i dansa
Accedeix a les sales de 7 teatres del món en aquest fantàstic catàleg d'audiovisuals. Inclou Òpera, Dansa, Concerts i propostes familiars de teatres com el Liceu, el Teatro Real o l'NCPA de Pekin.
L'espai digital de l'arquitectura catalana, moderna i contemporània
Portal del Col·legi d'Arquitectes amb més de 1.600 obres arquitectòniques. Tota l'arquitectura catalana moderna i contemporània mapejada i en un clic.
Classes de Física, Química i Tecnologia en video
Canal de youtube especialista en aprenentatge virtual on han incorporat classes de física, química i tecnologia a més de les desenes de videos que ja tenien sobre matemàtiques.
Mostrant 1-10 de 233 elements.