Recursos online
Vocabulari (Cast)
Activitats per a ampliar el vocabulari adients de P5 a 6è primària. Aprendre a expressar-nos és un competència clau per a comunicar-nos entre nosaltres de manera efectiva. Aprenguem jugant!
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Visites virtuals a monuments d'arreu del món
Visites virtuals, i recorreguts per l'interior i exterior de monuments històrics i culturals de tot el món: la Sagrada Familia, la Catedral de Santiago de Compostela, Teotihuacan o Stonehenge!
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Catàleg online del Museu del Prado
Catàleg molt extens i acurat de les obres que pertanyen al Museu del Prado.
Maquillatge pels festivals, Què necessito?
Sovint els nostres fills, filles o alumnes fan presentacions on han d'anar disfressats i caracteritzats, aquí et donem algunes idees.
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses
ESA Kids. European Space Agency
Recursos educatius de l'Agencia Espacial Europea, on trobarem recursos didàctics, vídeos, jocs, concursos i molta informació sobre l'espai, planetes, i la vida a l'espai.
Mostrant 1-10 de 240 elements.