Recursos online
Parla.cat Aprén català a internet
Espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana.
Creador d'exercicis i exàmens per primària i secundària
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i pràctica
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
Catàleg online del Museu del Vaticà
Exploreu els diferents museus que conformen les col·leccions vaticanes de manera virtual
Recursos educatius del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
El CSIC ens proposa diferents webs amb recursos diferents per aprendre sobre ciència, astronomia, la llum, etc.
Generador de fitxes d'operacions matemàtiques
Web que et permet generar automàticament fulles de Sumes i Restes, Multiplicacions i Divisions que pots personalitzar i adaptar a les necessitats dels infants.
Mostrant 1-10 de 240 elements.