Recursos online
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Continguts educatius de Clan RTVE
Continguts educatius audiovisuals gratuïts per a nens de 4 a 10 anys, Trobareu videos de totes les àrees curriculars.
Galeria online del British Museum
Visita el British Museum sense moure't de casa!
Crea jocs matemàtics casolans
Dues pàgines web amb recull de propostes per a treballar les matemàtiques amb elements que podeu trobar per casa.
Enciclopèdia Virtual dels vertebrats Espanyols
Portal d'informació en línia sobre la història natural dels vertebrats espanyols.
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
Tate museum Kids
El museu TATE de Londres ens proposa jocs, activitats, manualitats i qüestionaris per aprendre i gaudir de l'art modern amb els infants
Visita al port pesquer de Vilanova i la Geltrú (Visita virtual)
Visita virtual a través de material audiovisual i un joc interactiu que permetrà conèixer el port pesquer de Vilanova i la Geltrú i les arts de pesca.
Crucigrames taules de multiplicar
Fitxes imprimibles amb activitats per a treballar les taules de multiplicar
Mostrant 1-10 de 240 elements.