Recursos online
Galeria online del British Museum
Visita el British Museum sense moure't de casa!
Fitxes imprimibles Anglès Primària
Exercicis per a repassar totes les competències d'anglès incloses al currículum de primària. Vocabulari, lèxic, gramàtica.
Code.org - Aprèn programació
Web on trobareu un munt de recursos diferents per aprendre programació. Vídeos, tutorials, jocs, reptes...
Parla.cat Aprén català a internet
Espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana.
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Vocabulari (Cast)
Activitats per a ampliar el vocabulari adients de P5 a 6è primària. Aprendre a expressar-nos és un competència clau per a comunicar-nos entre nosaltres de manera efectiva. Aprenguem jugant!
Crea el teu propi StarShade!
Manualitat molt interessant per a entendre com la NASA utilitza ORIGAMI per a les seves missions espaials!
Mustang - Mustang
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Mustang'.
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Mostrant 1-10 de 240 elements.