Recursos online
Classes virtuals d'Història de la professora Caty González
Exercicis pràctics, explicacions teòriques, exàmens (i fins i tot la seva correcció), recomanacions de pel·lícules, fotografies, tècniques d'estudi i d'altres, per aprendre sobre història
25 curtmetratges per veure amb nens
Selecció de 25 curtmetratges educatius sobre valors i emocions per a nens i nenes, pensats per a veure'ls en família.
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Zoologia - classificació del regne animal
Recurs per coneixer el regne animal
LLibres escolars Vicens Vives (Catalunya)
Accés lliure als recursos digitals de l'editorial Vicens Vives
Classes de Física, Química i Tecnologia en video
Canal de youtube especialista en aprenentatge virtual on han incorporat classes de física, química i tecnologia a més de les desenes de videos que ja tenien sobre matemàtiques.
Educa Play - Crea activitats educatives
Web que permet crear activitats educatives de diferents tipus de forma ràpida i senzilla per gamificar continguts.
Maquillatge pels festivals, Què necessito?
Sovint els nostres fills, filles o alumnes fan presentacions on han d'anar disfressats i caracteritzats, aquí et donem algunes idees.
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
National Museum of Natural History
Visita virtual per totes les sales del Museu d'Història Natural de l’Smithsonian
Mostrant 1-10 de 240 elements.