Recursos online
Museu de la Pesca. Palamós Costa Brava. Recursos digitals.
Fonts, eines i recursos digitals per aprendre i conèixer més sobre el mar, la pesca i els pescadors
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Descobreix Pineda de Mar!
Descobreix Pineda de Mar mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
DONA'm Ciència
Programa de TV que té per objectiu donar visibilitat a la Ciència i a les seves aplicacions en el món real a través de les STEAM amb el testimoni de dones amb professions relacionades
Lectures pels més petits
Web on trobarem diferents relats en lletra lligada, de pal o impremta perquè llegeixin els nous lectors
Vestigis, el joc per descobrir les 5 rutes de l'Estanis!
Vine a Olèrdola, entra a vestigis.cat i ja podeu començar! RECORDA! Cal tenir els permisos de localització activats, ja que només podreu jugar in situ I si t'agrada l’experiència, comparteix-la!
Tipografies per educació
Diferents fonts per crear documents i fitxes per infants
Concerts, Òpera i dansa
Accedeix a les sales de 7 teatres del món en aquest fantàstic catàleg d'audiovisuals. Inclou Òpera, Dansa, Concerts i propostes familiars de teatres com el Liceu, el Teatro Real o l'NCPA de Pekin.
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Una bossa de bales
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Una bossa de bales'.
Mostrant 1-10 de 240 elements.