Recursos online
Programa amb Scratch
Amb Scratch pots programar les teves pròpies històries, jocs i animacions i compartir les teves creacions amb altres a la comunitat en línia.
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Nasa Higher Education
Recursos online de la NASA per a Batxillerat i Estudis Superiors. Inclou simuladors d'aurores boreals, de satèl·lits, opcions de beques, concursos de projectes STEM, etc.
Contes bojos!
Crea contes personalitzats molt divertits omplint un formulari. Foment de l'escriptura i lectura en llengua catalana.
LES MALETES PEDAGÒGIQUES DE LA LLUM I EL BUIT
Maletes per aprendre sobre la llum i el buit a través de materials didàctics i plàstics
Matemàtiques amb Bmath
Gratuïta durant el confinament! Bmath és una app educativa per a l'aprenentatge gamificat de les matemàtiques, una de les millors apps educatives del mercat.
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
Generador d'activitats per anglès
Pàgina per generar exercicis per imprimir, de forma ràpida, per aprendre anglès.
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
Mostrant 1-10 de 240 elements.