Recursos online
Generador d'activitats per anglès
Pàgina per generar exercicis per imprimir, de forma ràpida, per aprendre anglès.
Les taules de multiplicar
Pàgina web amb recursos per a treballar lúdicament les taules de multiplicar. Activitats virtuals de cada taula autocorregibles i fitxes imprimibles. Molt didàctic i original!
match the memory - Jocs educatius en format memory
Busca o crea jocs tipus memory
Crea la teva pròpia galeria d'art
Google Arts & Culture és una plataforma que permet accedir a imatges d'alta resolució de més de 32.000 obres d'art d'arreu del món i crear la teva pròpia col·lecció!
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
Practica matemàtiques amb Innovamat
Activitats innovadores imprimibles per a tots els nivells des d'infantil a 6è de primàtia per practicar matemàtiques i ciències. Amb solucions i indicacions didàctiques.
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Manualitats de Pasqua
Voleu idees de manualitats per fer en família durant la Setmana Santa? Pinteu ous, feu una corona o garlandes de Pasqua, construïu la vostra pròpia palma i feu un conill amb un mitjó!
Code.org - Aprèn programació
Web on trobareu un munt de recursos diferents per aprendre programació. Vídeos, tutorials, jocs, reptes...
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
Mostrant 1-10 de 240 elements.