Recursos online
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Divulcat, divulgació científica en català
Projecte de divulgació científica en el qual alguns dels millors investigadors/ores i grups d'investigació dels territoris de llengua catalana tenen l'oportunitat d'anar difonent les seves recerques.
Catàleg online del Museu del Prado
Catàleg molt extens i acurat de les obres que pertanyen al Museu del Prado.
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
Recursos per l'escola- Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
wooclap - interactua en temps real
Plataforma que ens permet interactuar amb els alumnes de forma anònima i en temps real per tenir un feedback en directe mentre fem una presentació
Mostrant 1-10 de 240 elements.