Resultats de la cerca
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
La Roca dels Bous 2.0
Visita autònoma amb iPad a la Roca dels Bous per descobrir la vida dels neandertals i les tècniques d’excavació arqueològica, amb suport final d’una guia especialitzada.
Colònies d'Estiu #joventura2026
Experimenta la millor setmana de l’any a les nostres colònies en convivència amb altres nois i noies de la teva edat.
Dance Camp - Colònies d'anglès i dansa a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i tallers de diferents estils de dansa cada dia.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Aigua va!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El taller vol fer reflexionar sobre la importància de l'aigua en la vida quotidiana i prendre consciència per fer-ne un bon ús.
LA GRAN CANICADA D'EN JAN
Grans circuits cooperatius amb 1.000 caniques. Instal·lació participativa pensada per a totes les edats. Arquitectura, matemàtiques, física, geometria i joc viscuts a través de les emocions.
Mostrant 131-140 de 356 elements.