Resultats de la cerca
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Classes Presencials/Online de Guitarra - Baix Elèctric - Teclats - Bateria - Ukelele - Educació de l’oïda - Harmonia - Composició
Classes Particulars INDIVIDUALS ( TAMBÉ ONLINE ) Guitarra (acústica o elèctrica) -Baix Elèctric -Teclats -Bateria -Ukelele -Educació de l'oïda -Harmonia - Totes les edats,
Extraescolar Modelatge amb Honey Clay - Poblenou
Activitat artística de modelatge on s’utilitza l'argila de colors Honey Clay, que s’asseca a l’aire, no taca, no és tòxica i està especialment dissenyada per a activitats amb infants.
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Colònies d'estiu Emocionals a La Granja
Les Colònies Emocionals són una de les activitats estrella de La Granja per l’alt impacte i resultats. Divertides, segures, amb professionals acreditats i formats.
Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
Campus Rock Summercamp Joves 1a setmana
Els Joves gaudiran d’un programa intensiu amb combos de matí i tarda, tallers i concerts, combinats amb activitats de lleure i diversió.
Clown Power: totes sou Pallasses
Dos Pallassos que busquen Pallassos... Espectacle participatiu on aprendreu a fer el pallasso a través de l'animació, l'expressió corporal, el joc i el treball en grup, la màgia, l'amor i l'humor.
ECO-SNORKEL A LES ILLES MEDES
Vine i comparteix 50 minuts de snorkel, on els nostres guies acreditats, t'acompanyaran perquè puguis gaudir d'una experiència segura i inoblidable.
Mostrant 31-40 de 356 elements.