Resultats de la cerca
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Migrantour Barcelona, explorant els mons de Barcelona
Migrantour Barcelona, son tours vivencials en què persones migrades recorren el barri del Raval o Poble-sec visitant diferents projectes socials, lluitant contra els estereotips i el racisme
Escape Tour del Serpent de Manlleu
Mysterium Serpentis
LA GRAN CANICADA D'EN JAN
Grans circuits cooperatius amb 1.000 caniques. Instal·lació participativa pensada per a totes les edats. Arquitectura, matemàtiques, física, geometria i joc viscuts a través de les emocions.
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
La veu del vent: música i llegenda entre les pedres
Una experiència sensorial per descobrir la música de fa segles, del temple d’August a la Catedral. Les famílies escolten melodies antigues i construeixen l’orgue més petit al taller de l’orguener.
Mostrant 21-30 de 356 elements.