Resultats de la cerca
Carnívors: pandes i falsos dents de sabre
En aquest taller paleontològic identificarem els carnívors més representatius del Miocè, i com es relacionaven amb el seu entorn.
Viatge al fons del mar en batiscaf
Us convidem a pujar a bord d'un batiscaf virtual que ens portarà a les profunditats de l'oceà!
Crea una consola de videojocs amb arduino
Crea una consola i els teus propis jocs amb arduino.
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l'EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Visita lliure Gaudí Experiència
G Experiència és una nova manera de conèixer a Gaudí i la seva obra. Per primera vegada podràs endinsar-te en l’univers creatiu de l'arquitecte gràcies a la tecnologia audiovisual i interactiva.
Mostrant 21-30 de 356 elements.