Resultats de la cerca
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
DESCENS EN KAYAK PER L' EBRE
Diferents rutes atriar, us recomanem especialment, alguna d' aquestes tres:(.les tres aproximadament d´una durada de 2H30 Min) Vinebre a Mora la Nova De Garcia a Benissanet De Móra a Miravet.
Volcà del Racó i ermites del Corb
Vista a la vall del Corb entre la Serra i la Fageda d'en Jordà. Ermites de Sant Martí i Sant Miquel enclavades dins del bosc.
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Explora la natura del parc de les Planes
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
CIÈNCIA EN FAMILIA - LAB 0_6
Acompanya el teu fill o filla en la resolució autònoma dels reptes de ciència i experimentació del Lab 0_6 i gaudiu junts d’una estona d’exploració i descoberta.
Mostrant 91-100 de 361 elements.