Resultats de la cerca
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
Rastres i petjades! (Disponible a partir del 2 de maig)
En aquest taller, ens convertirem en detectius i investigarem el rastre i les petjades d’ animals i persones, per acabar creant la nostra pròpia petjada fòssil!
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada.
Casal d'estiu creatiu a TBKids Sant Cugat
Descobreix els nostres campus d'estiu a TBKids Sant Cugat. Activitats per dies i per setmanes de tecnologia, robòtica, programació, disseny 3D i molt més per gaudir d'un estiu original i creatiu 🤖
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
VISTA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites per famílies i per grups. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.
Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'Àliga
Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
Mostrant 1-10 de 353 elements.