Resultats de la cerca
COLÒNIES AGOST MULTIACTIVITATS
Colònies d'estiu on les multiactivitats, la natura i l'aventura son els ingredients principals tot l'Agost
Pyrene Explorer Expedition
Supera els teus límits. Explora la natura més salvatge. Dues setmanes inoblidables de senderisme i aventura a les majestuoses muntanyes dels Pirineus.Alan El musical que sacsaja des del principi
Alan es increíble
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Museucontes de Ca n'Amat. Especial Sant Jordi
Per Sant Jordi... Museucontes! amb Rosa Pinyol.
CASAL TERAPEUTIC SETMANA SANTA I ESTIU PER A INFANTS DE 3 A 10 ANYS i COLÒNIES D'ESTIU PER A INFANTS DE 4 A 16 ANYS
Un Casal de 1, 2 o 3 setmanes (en horari de 9 a 14h), on realitzem varies sessions de teràpia al dia, contextualitzades en una dinàmica de casal d'estiu. I també oferim colònies d'estiu de 5 dies.
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Grup de lectura Pilar Basté
Espai per compartir la lectura del llibre "La mort: una aurora" d'Elisabeth Kübler-Ross
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Bestioles de nit
Visita guiada per descobrir la fauna nocturna que habita als ambients humits dels Paratges de la Moixina.
Mostrant 1-10 de 349 elements.