Resultats de la cerca
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
Introducció digital saludable: Eines i recursos
Xerrada participativa per a famílies amb infants d'educació primària
Visita guiada a l'Ermita de Sales
Visita l'Ermita de Sales, gaudeix de les meravelloses pintures gòtiques que conté a l'interior, i descobreix tots els seus secrets a través de la seva història mil·lenària!
Extraescolar Kids: Cinema i Fotografia
Una activitat setmanal plena de creativitat, càmeres i diversió, pensada per a nens i nenes de 8 a 14 anys.
Campus Rock Summercamp Joves 1a setmana
Els Joves gaudiran d’un programa intensiu amb combos de matí i tarda, tallers i concerts, combinats amb activitats de lleure i diversió.
Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
Taller "L'ideal" pastisseria educativa
Crea el teu propi pastís únic. Taller per a famílies per dissenyar el seu propi pastís de celebració.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín- El tercer dissabte de cada mesExperiència creativa de papiroflèxia
Taller lúdic, creatiu i emotiu per a passar una bona estona aprenent i gaudint.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 1-10 de 350 elements.