Resultats de la cerca
La Clau del Canvi
El taller participatiu vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre el canvi climàtic i donar a conèixer aspectes concrets com la mitigació o l'adaptació
Mètode Kumon - Kumon Sant Boi de Llobregat - Marianao
El mètode Kumon està pensat per ajudar infants de qualsevol capacitat a progressar fins a desenvolupar al màxim el seu potencial i el seu entusiasme per aprendre.
PEDRA A PEDRA – Cia. L’home Dibuixat
Una proposta per a despertar la imaginació dels xiquets i xiquetes a través dels objectes inanimats.
Coeduquem(-nos). Itinerari formatiu pel professorat en prevenció de violències i abús sexual infantil
En aquest itinerari de 2 formacions de 2 hores, adquirirem eines teòriques i metodològiques per poder detectar i abordar situacions de violència masclista i d'abús sexual infantil.
Taller "El curiós pastisseria educativa
De l’origen al plat. Explorarem d'on provenen la xocolata, la farina, el sucre i més, introduint conceptes de comerç just i sostenibilitat.
Codelearn Sant Cugat. Programació i robòtica Online i/o presencial
L'objectiu és que els nens gaudeixin tot aprenent programació i robòtica amb la plataforma online gamificada Codelearn i alhora desenvolupant projectes englobats en les disciplines STEAM.
Escola de Formació Online i Presencial per professors, alumnes i AMPA
Escola de formació online i presencial amb homologacions privades i de la Generalitat de Catalunya
Descobreix l'entorn del Castell de Sa Roca
Vols gaudir del patrimoni fora del seu horari d'obertura? No tens gaire temps per fer la visita a l'interior? Coneix el Conjunt Monumental de Sant Martí Sarroca en qualsevol moment!
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Mostrant 1-10 de 350 elements.