Resultats de la cerca
Trans Segarra, pedalant entre castells.
Vine a descobrir alguns dels castells de la Segarra. Oferim una proposta familiar, sense complicacions i recorreguts força fàcils.
Grafiters del pleistocè! (Disponible a partir del 2 de maig)
En aquest taller, extraureu els pigments dels minerals i les pedres i acabareu fabricant un esprai prehistòric!Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera. el darrer diumenge de cada mes.
Descobreix Torrelavit
Visita guiada. Petit itinerari pel carrer Major de Torrelavit fins a l’església de Sant Marçal que permetrà anar descobrint a cada pas la història local i algunes anècdotes del municipi.
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
La Fageda de nit
Com distingim el faig a la foscor? Quins animals salvatges viuen al bosc? Coneixes el ratpenat més gran d'Europa?
Fotografia per a Nenes i Nens
Taller dissenyat per a nens i nenes d’entre 10 i 13 anys. L’objectiu és apropar a l’alumne, mitjançant la pràctica, als conceptes, eines i llenguatges de la fotografia.
En Pau: Pierolapithecus catalaunicus
Amb aquest taller, descobrirem els elements que fan que en Pau sigui clau per a l’estudi de la família dels grans simis, inclosos els humans.
En temps de guerra: les trinxeres del Merengue
Visita al tossal del Merengue (Camarasa), escenari clau de la Guerra Civil, per conèixer la memòria dels combatents, la lleva del biberó i les conseqüències del conflicte sobre la població civil.
Mostrant 1-10 de 347 elements.