Resultats de la cerca
Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
Lligats de peus i mans
Aquesta activitat lúdica està pensada per a infants a partir de cinc (5) anys, que busca incentivar la recuperació de residus per a mitigar l'esgotament de recursos que tenim.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Visita guiada a l'Ermita de Sales
Visita l'Ermita de Sales, gaudeix de les meravelloses pintures gòtiques que conté a l'interior, i descobreix tots els seus secrets a través de la seva història mil·lenària!
FabLab Space. Servei d'impressió 3D i tall làser
Servei gratuït d’impressió 3D i tall làser amb reserva prèvia.
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Taller: Cacem els colors de la natura!
On s’amaguen els colors de la natura? En aquesta activitat, caçarem els colors de la natura per fabricar les nostres propies pintures!
Fes-te de la colla
La colla del Patapum necessita nous membres per fer front a les seves missions.
Boscos de ciutat? L'ecologia del parc
Activitat per a casals d'1 hora de durada. L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Mostrant 31-40 de 350 elements.