Resultats de la cerca
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Aventura en família!
Si vols passar un dia genial amb la família, no et perdis el forfait familiar.
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Pyrene Summer Camp
Pyrene Summer Camp som un campament d’estiu únic als Pirineus. Creem comunitat vivint aventures transformadores i inspirem els joves a sentir passió per la muntanya i respecte per la natura.La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
Hivern en família a l'Alberg Mirador
Situat a peu de pistes de l’estació d’esquí de Port del Comte, l’Alberg Mirador és l’allotjament ideal per gaudir d’una estada de neu i d'esquí en família.
Engranatges. Joc de rol d'història.
Som una companyia de joc que ens dediquem a la divulgació històrica i a la sensibilització en valors mitjançant metodologies creadores i vivencials.
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
Mostrant 41-50 de 347 elements.