Resultats de la cerca
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
DESCOBREIX EL CIARGA
L’espai familiar i el paquet Descobreix el CIARGA presenten noves maneres lúdiques i participatives d’acostar la història als nens i nenes adaptades a les necessitats del públic familiar.
Granja Aventura Park
Vine a descobrir el món dels animals i de la natura a través de la diversió a Granja d’Aventura Park!
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.CAMPUS D'ESTIU DE LES ARTS - ERAM Zeta
El Campus d’Estiu ERAM, és un projecte lúdic i educatiu, dirigit als i les joves d’entre 12 i 17 anys que vulguin explorar el seu potencial creatiu de la mà d’un equip docent especialitzat,
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Colònies d'anglès i multiactivitat a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats a l'aire lliure.
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
La Roca dels Bous 2.0
Visita autònoma amb iPad a la Roca dels Bous per descobrir la vida dels neandertals i les tècniques d’excavació arqueològica, amb suport final d’una guia especialitzada.
Mostrant 21-30 de 347 elements.