Resultats de la cerca
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Trail running - Escola de trail running
Vine a conèixer i estimar la natura descobrint o perfeccionant el trail running amb els entrenaments setmanals del Centre Excursionista de Catalunya.
Tealler de teatre per a joves
El taller de teatre per a joves té com a objectiu la desinhibició, el desenvolupament de la creativitat, la imaginació, les habilitats comunicatives i el treball en equip.
Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'Àliga
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
La construcció d’una torre carolíngia de fusta
Proposta didàctica interdisciplinària, on es reproduiran els passos que els antics constructors havien de fer per aixecar una torre de guaita.
Colònies d'estiu Emocionals a La Granja
Les Colònies Emocionals són una de les activitats estrella de La Granja per l’alt impacte i resultats. Divertides, segures, amb professionals acreditats i formats.
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
Festival A Cel Obert
A Cel Obert és un festival de música a l'aire lliure que se celebra als Jardins del Despujol, en un entorn idíl·lic i privilegiat. El seu objectiu és ser un punt de trobada cultural al territori.
Mostrant 1-10 de 347 elements.