Resultats de la cerca
Taller "El curiós pastisseria educativa
De l’origen al plat. Explorarem d'on provenen la xocolata, la farina, el sucre i més, introduint conceptes de comerç just i sostenibilitat.
MATINS A PAGÈS
A l’Espai Agroambiental tenim un pla molt especial per gaudir de la natura amb la millor companyia: una visita a la nostra granja i un tastet del passeig en carro per dins de la nostra finca!
Extraescolar Kids: Cinema i Fotografia
Una activitat setmanal plena de creativitat, càmeres i diversió, pensada per a nens i nenes de 8 a 14 anys.
ESCALADA EN FAMÍLIA
Activitat adaptada a les necessitats de cada grup
Volcà del Racó i ermites del Corb
Vista a la vall del Corb entre la Serra i la Fageda d'en Jordà. Ermites de Sant Martí i Sant Miquel enclavades dins del bosc.
Grafiters del pleistocè! (Disponible a partir del 2 de maig)
En aquest taller, extraureu els pigments dels minerals i les pedres i acabareu fabricant un esprai prehistòric!Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
Visita guiada: Viatgem a la terra dels Mamuts!
Visita guiada familiar a l'Espai Mammuthus, un equipament únic, on descobrir els homínids i la fauna que habitava la nostra terra ara fa un milió d’anys!
SORTIDA EDUCATIVA EN BICICLETA PEL PARC AGRARI I EL DELTA DEL LLOBREGAT
Sortida educativa en bicicleta adreçada a alumnat d’ESO, amb possibilitat d’ampliació a Batxillerat, que combina activitat física, educació ambiental i aprenetatge practic
Mostrant 31-40 de 348 elements.