Resultats de la cerca
Grup de Muntanya 4 Columnes Jovent
Una porta d’entrada al món de la muntanya per a jovent amb el Centre Excursionista de Catalunya als caps de setmana: vies ferrades, escalada i barrancs. No t’ho perdis!.
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Dona’m una dent i et diré qui ets!
Les dents fòssils ens donen una gran quantitat d’informació i, sovint, són les úniques peces que ens permeten identificar algunes de les espècies que poblaven els boscos del Miocè.
Criatura Emocional Musical
Criatura Emocional el millor musical
Colònies d'estiu Emocionals a La Granja
Les Colònies Emocionals són una de les activitats estrella de La Granja per l’alt impacte i resultats. Divertides, segures, amb professionals acreditats i formats.
Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
Chef camp - Colònies d'anglès i cuina a Tamarit
Treu el gran chef que portes dins!
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín- El tercer dissabte de cada mesVisita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Festival A Cel Obert
A Cel Obert és un festival de música a l'aire lliure que se celebra als Jardins del Despujol, en un entorn idíl·lic i privilegiat. El seu objectiu és ser un punt de trobada cultural al territori.
Mostrant 1-10 de 347 elements.