Resultats de la cerca
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Busca que trobaràs. De les vitrines als carrers
La nova gimcana per descobrir el Museu Etnogràfic i la vila de Ripoll.
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Fotografia Analògica per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aprendre i experimentar les tècniques bàsiques de la fotografia analògica.
Ciencia i Experiments de arbol ABC
Aprèn ciència a travès d'experiments a casa, respon preguntes curioses i converteix-te en un expert sobre els animals gràcies a aquest recurs
Mostrant 1-10 de 583 elements.