Resultats de la cerca
Summer Camp La Molina
Al campament internacional 100% en anglès de La Molina viurem en plena natura, farem moltes activitats d'aventura i potenciarem les nostres habilitats creatives! Una experiència inolvidable!
Contaminació i canvi climàtic.
Diferents recursos per treballar el tema de la contaminació, el canvi climàtic i el reciclatge
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.Classes de Física, Química i Tecnologia en video
Canal de youtube especialista en aprenentatge virtual on han incorporat classes de física, química i tecnologia a més de les desenes de videos que ja tenien sobre matemàtiques.
Edu365 web de recursos online del Dept. Educació
Web de la Generalitat amb recursos molt variats per seguir aprenent!
És qüestió d'altura!
Des de ja fa temps que al CRIP comptem amb diferents activitats online gratuïtes d’allò més variades. Aquestes activitats ens permeten acostar-nos a un públic més divers.
Edufichas: quadernets i fitxes imprimibles
Descarregables gratuïts per a infantil i primària: matemàtiques, lectoescriptura, grafomotricitat, flashcards, lògica, lateralitat, dislèxia....
The Dad Lab
Sergei, un pare londinenc a temps complet de dos nens Alex i Max comparteix tots els seus experiments, jocs creatius, joguines educatives,… que els hi prepara i en els quals ells són els protagonistes
Joc virtual "Missió Humanitas"
L'objectiu d'aquest joc és apropar el coneixement de la diversitat religiosa present a Catalunya d'una forma lúdica als infants i joves.
Ta-Tum, on els llibres cobren vida
Plataforma educativa gamificada per a dinamitzar la lectura. Conté una enorme biblioteca oberta amb llibres educatius i novel·les per a totes les edats.
Mostrant 1-10 de 583 elements.