Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Descobrir Catalunya des de casa
Galeria virtual amb els paisatges més bonics de la geografia de Catalunya, les illes Balears i el País Valencià
Crea jocs matemàtics casolans
Dues pàgines web amb recull de propostes per a treballar les matemàtiques amb elements que podeu trobar per casa.
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
Recursos educatius del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
El CSIC ens proposa diferents webs amb recursos diferents per aprendre sobre ciència, astronomia, la llum, etc.
Escola Juvenil de Circ Curs 2025-2026
Aprèn a fer acrobàcies tant a terra com a l'aire. Aquí trobaràs un espai per practicar tant trapezi, teles, i aro, com rondades i flik-flaks.
Art per acolorir
Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.InfoK i recursos del Club Super 3
A la pàgina del club Super 3 hi trobareu vídeos en català i en anglès, jocs educatius, música i concursos per a participar els infants.
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
Mostrant 1-10 de 568 elements.