Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Visita amb clau a la vila medieval d'Hostalric
Visita autoguiada amb la clau de la vila al Recinte Medieval
El pa de la guerra
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El pa de la guerra'.
ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS
La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.
Manualitats pas a pas classificades per edats
Manualitats explicades pas a pas per a infants fins a 3 anys, de 3 a 6 i de 6 a 10 anys.
Imprimibles per educació primària
Fitxes imprimibles per a primària: operacions matemàtiques, laberints, sopes de lletres, ortografia i ciències naturals entre altres.
Explora la natura del parc de les Planes
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Música en colors
Ofereix una forma alternativa i simplificada d’ensenyar la música i el piano mitjançant activitats amb els objectius basats en la nostra metodologia educativa de lleure
Escape the Town a diversos pobles de Catalunya
Experiències que ajunten cultura, diversió i tecnologia, per a que gaudiu en família amb aquesta nova forma de fer turisme!
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Jornada de portes obertes Graus IQS
A IQS realitzem Jornades de Portes Obertes tant en format online com presencial perquè puguis informar-te sobre els nostres Graus i Dobles Graus.
Mostrant 71-80 de 569 elements.