Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
Màgia entre fils
Aquest estiu us proposem una vetllada màgica al Museu de la Tècnica de Manresa!
FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física
Aprende matemáticas con E-learning for kids
Math World (El Mundo de las matemáticas): un viaje de aprendizaje en el que los niños adquieren nuevas habilidades matemáticas mientras aprenden más sobre los contenidos, los países y las culturas de
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
El peix Irisat
Basat en la col·lecció de contes il·lustrats de Marcus Pfister. Teatre i titelles per descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Banc de recursos 2.0
Banc de recursos en Genially, per gamificar els continguts de l'escola!
Generador de fitxes d'operacions matemàtiques
Web que et permet generar automàticament fulles de Sumes i Restes, Multiplicacions i Divisions que pots personalitzar i adaptar a les necessitats dels infants.
La història de Marie Heurtin
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'La història de Marie Heurtin'.
Mostrant 91-100 de 569 elements.